NAJČASTEJŠIE OTÁZKY – FAQ

klikni a zisti viac

Viem zaplatiť aj na mieste?

Nie. Šetríme životné prostredie a zjednodušujeme administratívu, preto sa na mieste nedá zaplatiť v hotovosti. Ale na mieste môžete zaplatiť online kartou a hneď sa pripojiť k prednáške.

Kedy najneskôr kúpiť lístok?

Kúpiť lístok sa môžete aj 5 min pred prednáškou. Ale jedine online.

Máte kanceláriu?

Kanceláriu v zmysle stolička, stôl, diplom na stene a vysedávanie tam 8 hodín?  Nemáme. Ale priestory na posedenie, nahrávanie videí a osobné školenia áno, stačí zavolať a dohodnúť si stretko. 

Chcem sa stretnúť osobne!

Jasne žiadny problém. Stačí zavolať a dohodnúť sa.

Chcem byť lektor ako na to?

Veľmi jednoducho – viac na https://wooacademy.sk/stan-sa-lektorom/

Ako stornovať lístok?

Po kúpe lístka ti príde na mail potvrdenie o kúpe. V tomto emaily je aj tlačidlo na storno. Storno sa riadi Obchodnými podmienkami časť 6. https://wooacademy.sk/obchodne-podmienky/

Nemohol som sa zúčastniť kurzu čo s tým?

Na kurz posli niekoho za seba a máš to vybavené. Pokiaľ je to na podlednú chvíľu nič sa nedeje a môžeš využiť rovnaký alebo iný kurz v rovnakej hodnote, alebo doplatiť za drahší kurz rozdiel zo zakúpeného lístka.

Nebol som spokojný čo s tým?

Stačí zavolať, vysvetliť čo sa stalo a pokiaľ je tvoja nespokojnosť opodstatnená určite sa dohodneme na kompenzácii.

Máte certifikáty?

Áno certifikáty máme.

Môžem si nahrávať prednášku?

Nahrávanie prednášky v zmysle, prídem rozložím tripod a nahrávam celú prednášku je zbytočné. Materiály, nahrávky a podpornú online skupinu na riešenie konkrétnych problémov týkajúcich sa témy prenášky ti zabezpečíme my.