Workshop Google Ads pre začiatočníkov

Prečo sa zúčastniť celodenného workshopu Google Ads pre začiatočníkov?

Google Ads, najmä reklama vo vyhľadávaní, je jedným z najefektívnejších a najrýchlejších spôsobov, ako získať zákazníkov. Vyznať sa vo všetkých nastaveniach môže byť pre začiatočníka trochu komplikované. Celodenný workshop Google Ads pre začiatočníkov je intenzívnym spojením teoretického kurzu s praktickým workshopom.

V teoretickej časti sa naučíte základy Google Ads tak, ako vytvárať a spravovať kampane vo vyhľadávaní (Search) a bannerové kampane v obsahovej sieti (GDN). Dozviete sa, aké sú v praxi najčastejšie amatérske chyby a ako sa im vyhnúť. Zistíte, ako sa dajú merať výsledky kampaní, a ako vyhodnotiť ich efektívnosť.

V praktickej časti uvedieme teóriu do praxe a ukážeme si krok po kroku ako vytvoriť a spravovať kampane. Naučíte sa praktické základy Google Ads v súlade s best practices a získate overené tipy priamo z praxe.

Obmedzená kapacita 10 miest.

Čo sa naučíš:

  • ako vytvoriť účet Google Ads, urobiť základné nastavenie a prepojenia
  • čo by mal spĺňať váš web, skôr než sa pustíte do prvej kampane
  • prečo a ako si nastaviť meranie cieľov na webe
  • ako vytvoriť správnu a zmysluplnú štruktúru kampaní a reklamných skupín v Google Ads
  • ako fungujú reklamy vo vyhľadávaní: prečo je relevancia alfou a omegou, na aké kľúčové slová treba cieliť, ako napísať kvalitné reklamné texty a nastaviť cenu za kliknutie
  • ako kampane vo vyhľadávaní priebežne kontrolovať, vyhodnocovať a optimalizovať
  • čo je obsahová sieť (Google display network – GDN) a ako aj vy môžete mať za pár eur bannery na popredných slovenských weboch
  • ako sa vyhnúť najčastejším amatérskym chybám pri vytváraní a správe kampaní

V praktickej časti:

  • nastavíš meranie konverzií
  • prepojíš Google Ads s Google Analytics
  • urobíš rýchlu analýzu kľúčových slov
  • vytvoríš správnu štruktúru kampaní a reklamných skupín
  • vytvoríš lákavé reklamné texty
  • nastavíš vhodné cenové ponuky (bidy)
  • naučíš sa kampaň spravovať, lebo úvodným nastavením sa práca len začína

Pre koho je workshop určený:

  • pre začínajúcich online marketérov, pracovníkov v oblasti marketingu, marketingových stážistov, prevádzkovateľov webov, e-shopov a online služieb
  • podnikateľov, startupistov, študentov

Úroveň workshopu:

  • začiatočník/ mierne pokročilý

Čo si doniesť na workshop?

  • notebook, môžeš si priniesť aj zošit, písacie potreby, budeš mať k dispozícii písací stôl
  • existujúci web alebo aspoň plánovaný/ fiktívny projekt, pre ktorý budeš kampaň nastavovať
  • v prípade existujúceho webu aj prístup do Google Analytics
  • môžeš si priniesť vlastné jedlo aj pitie, občerstvenie však bude k dispozícii priamo na kurze
  • prezentácia a online podpora samozrejmosť

Kto sa o vás postará?

Svetlana Durčáková – Google Trénerka

“Online marketingu sa venujem od roku 2009. Mám skúsenosti so širokým spektrom klientov od veľkých medzinárodných firiem až po malé neziskové projekty. Od roku 2013 sa špecializujem na PPC kampane.”

Čas a miesto:

9:00 začíname
3. poschodie – miestnosť č. 338
Univerzitný technologický inkubátor STU – Pionierska 15, Bratislava