Prečo sa zúčastniť kurzu – Strategické myslenie v online marketingu

Kurz vás prevedie po jednotlivých krokoch marketingovej komunikácie v online prostredí. Získate prehľad o reklamných kanáloch, ich formátoch ako aj to, ako najlepšie zacieliť na konkrétnu cieľovú skupinu. Pomocou metodológie “See – Think – Do – Care” si predstavíme, prečo je dôležité nesústrediť sa iba na jeden typ reklamného kanála. Tešiť sa môžete aj na praktické ukážky pre lepšiu predstavu a zapracovanie do praxe.

Pozor, kapacita je obmedzená na 10 miest!

 

Čo sa naučíš:

  • čo je online marketingová stratégia a prečo je dôležitá
  • aké sú základné online marketingové kanály
  • aké formáty reklamy použiť na zacielenie cieľovej skupiny
  • ako využiť metodológiu “See – Think – Do – Care” vo svojej kampani
  • ako si zadefinovať ciele (KPI)
  • ako merať a vyhodnocovať marketingovú stratégiu
  • reálne príklady fungujúcich a nefungujúcich marketingových stratégií

 

Pre  koho je kurz určený:

  • Marketingový manažér/riaditeľ
  • Marketingové agentúry
  • Podnikateľov

 

Úroveň kurzu:

  • pokročilý

 

Čo si doniesť na kurz:

Na kurze budeš pozorne počúvať, sústrediť sa a diskutovať. Praktické veci si vyskúšaš po kurze doma alebo v práci. Prezentácia a online podpora samozrejmosť.

 

Kto sa o vás postará?

Pavol Škorpík

Bývalý marketingový riaditeľ cestovnej kancelárie Pelikán. Odborník na marketingové stratégie a B2B marketing. “Špecializujem sa na online marketing, vytváranie stratégií pre firmy a školeniu marketérov.”

 

Čas a miesto: