Marketingová stratégia v online marketingu
Prečo sa zúčastniť kurzu – Strategické myslenie v online marketingu
Kurz vás prevedie po jednotlivých krokoch marketingovej komunikácie v online prostredí. Získate prehľad o reklamných kanáloch, ich formátoch ako aj to, ako najlepšie zacieliť na konkrétnu cieľovú skupinu. Pomocou metodológie “See – Think – Do – Care” si predstavíme, prečo je dôležité nesústrediť sa iba na jeden typ reklamného kanála. Tešiť sa môžete aj na praktické ukážky pre lepšiu predstavu a zapracovanie do praxe.
Pozor, kapacita je obmedzená na 10 miest!
Čo sa naučíš:
- čo je online marketingová stratégia a prečo je dôležitá
- aké sú základné online marketingové kanály
- aké formáty reklamy použiť na zacielenie cieľovej skupiny
- ako využiť metodológiu “See – Think – Do – Care” vo svojej kampani
- ako si zadefinovať ciele (KPI)
- ako merať a vyhodnocovať marketingovú stratégiu
- reálne príklady fungujúcich a nefungujúcich marketingových stratégií
Pre koho je kurz určený:
- Marketingový manažér/riaditeľ
- Marketingové agentúry
- Podnikateľov
Úroveň kurzu:
- pokročilý
Čo si doniesť na kurz:
Na kurze budeš pozorne počúvať, sústrediť sa a diskutovať. Praktické veci si vyskúšaš po kurze doma alebo v práci. Prezentácia a online podpora samozrejmosť.
Kto sa o vás postará?
Pavol Škorpík
Bývalý marketingový riaditeľ cestovnej kancelárie Pelikán. Odborník na marketingové stratégie a B2B marketing. “Špecializujem sa na online marketing, vytváranie stratégií pre firmy a školeniu marketérov.”
Čas a miesto:
- 18:00 začíname
- Nové priestory wooacademy v Petržalke
- Encyklopedický Ústav SAV – Bradáčová 7, 851 02 Petržalka, Slovakia
- kód k bráne: 55#
- Parkovanie ZADARMO pred budovou – bez modrých čiar