Strategické myslenie v online marketingu

Prečo sa zúčastniť kurzu Strategické myslenie v online marketingu

Kurz vás prevedie po jednotlivých krokoch marketingovej komunikácie v online prostredí. Získate prehľad o reklamných kanáloch, ich formátoch ako aj to, ako najlepšie zacieliť na konkrétnu cieľovú skupinu. Pomocou metodológie “See – Think – Do – Care” si predstavíme, prečo je dôležité nesústrediť sa iba na jeden typ reklamného kanála. Tešiť sa môžete aj na praktické ukážky pre lepšiu predstavu a zapracovanie do praxe.

Pozor, obmedzená kapacita 20 miest.

Čo sa naučíš:

  • čo je online marketingová stratégia a prečo je dôležitá
  • aké sú základné online marketingové kanály
  • aké formáty reklamy použiť na zacielenie cieľovej skupiny
  • ako využiť metodológiu “See – Think – Do – Care” vo svojej kampani
  • ako si zadefinovať ciele (KPI)
  • ako merať a vyhodnocovať marketingovú stratégiu
  • reálne príklady fungujúcich a nefungujúcich marketingových stratégií

Pre  koho je kurz určený:

  • online marketérov, pracovníkov s marketingom, prevádzkovateľov e-shopov a online služieb

Úroveň kurzu:

  • mierne pokročilý

Kto sa o vás postará?

Pavol Škorpík

Odborník na marketingové stratégie a B2B marketing. “Špecializujem sa na online marketing, vytváranie stratégií pre firmy a školeniu marketérov.”

Čo si doniesť na kurz:

  • môžeš si priniesť notebook, zošit, písacie potreby, budeš mať k dispozícii písací stôl
  • môžeš si priniesť vlastné jedlo aj pitie, občerstvenie však bude k dispozícii aj priamo na kurze
  • prezentácia a online podpora samozrejmosť

Čas a miesto: