Workshop Facebook ads pre pokročilých

Prečo sa zúčastniť workshopu Facebook ads pre pokročilých?

Tento workshop je pre tých, ktorí majú už skúsenosti s vytváraním kampaní v Ads Managerovi (Business Manager) a radi by svoje schopnosti posunuli o úroveň vyššie. Na tomto workshope si krok za krokom prejdeme ako vytvoriť FB pixel a prepojíme ho s vašim webom či e-shopom, naučíte sa ako vytvoriť remarketingové publiká a ako kampane zamerané na remarketing. Vyskúšate si aj vytváranie adsetov pre potreby testovania a optimalizácie, ukážeme si kde hľadať dáta a ako ich vyhodnocovať a vytvoríme dynamické kampane. Zároveň sa pohráme s kreatívou a vy si vyskúšate, čo všetko v kampaniach dokážete vytvoriť. 

Pozor, obmedzená kapacita 10 miest.

Teoretická časť:

– teórii sa nebudeme venovať, preto odporúčame pred týmto workshopom navštíviť kurz: : Facebook marketing pre pokročilých 

Praktická časť:

– naučíš sa čítať a vyhodnocovať pokročilú analytiku

– vyskúšaš si vytváranie viacerých setov reklám pre potreby testovania a optimalizovania

– vytvoríš si FB pixel pre potreby remarketingu a prepojíš ho s webom/e-shopom

– vytvoríš si remarketingové publiká a nastavíš kampaň pre remarketing

– vyskúšaš si dynamické reklamy

– vyskúšaš si vytvoriť rôzne typy reklám (obrázky, videá, udalosti a pod…..) a zistíš čo všetko sa dá z Ads Managera vyťažiť

Pre  koho je workshop určený:

  • majiteľov, online marketérov, webmasterov a projektových manažérov e-shopov a on-line projektov
  • každému, kto potrebuje nakopnúť svoj biznis
  • každému, kto chce zlepšiť výkonnosť kampaní, zvýšiť ROAS a nevyhadzovať peniaze za reklamu do záchoda

Úroveň workshopu:

  • mierne pokročilý / pokročilý

Čo si doniesť na workshop:

  • notebook
  • prístupy do FB
  • založený Business Manager a nastavené platobé možnosti pre vytváranie reklám vo Facebooku
  • prístupy do webu/e-shopu alebo Tag Managera

Kto sa o vás postará?

Mgr. Michaela Gallee

“Milujem online, učenie je môj životný štýl, učiť druhých moje poslanie a okuliare v skutočnosti nepotrebujem, no vyzerá to cool.”

Čas a miesto: