Skip to content

Retail alebo maloobchod je predajný sektor, ktorý sa zameriava na predaj tovaru alebo služieb priamo spotrebiteľom (B2C). Tento sektor zahŕňa mnoho rôznych typov predajných kanálov, vrátane predajní, e-shopov, supermarketov, veľkých obchodných domov, kaviarní a reštaurácií.

Maloobchodný sektor sa líši od veľkoobchodného sektoru, ktorý predáva produkty veľkým obchodným zákazníkom, ako sú napríklad maloobchodné predajne alebo distribučné spoločnosti. Maloobchodný sektor zvyčajne zahŕňa aj celý proces predaja, vrátane marketingu, zásobovania, predaja, financií a služieb zákazníkom.

Maloobchodný sektor má dôležité miesto v hospodárstve a má vplyv na mnoho aspektov spoločnosti. Maloobchodné spoločnosti zvyčajne zamestnávajú veľké množstvo ľudí a majú vplyv na miestnu ekonomiku a komunitu. Okrem toho, maloobchodný sektor je tiež dôležitým zdrojom ziskov pre mnoho spoločností a prispieva k celkovému rastu a rozvoju ekonomiky.

Maloobchodný sektor sa tiež mení s postupom času a s rozvojom nových technológií. E-commerce a digitálny marketing sa stali významným faktorom v maloobchodnom sektore, čo umožňuje spotrebiteľom nakupovať online a umožňuje maloobchodným spoločnostiam zvyšovať svoju dostupnosť a predaj. Maloobchodný sektor sa takisto snaží prispôsobiť sa novým trendom v správaní zákazníkov, ktorí sa snažia nakupovať v zážitkovo zameraných predajniach a majú tendenciu nakupovať u spoločností, ktoré sú sociálne a environmentálne zodpovedné.

Firmy ktoré sme školili.

klient-wooacademy-finalcd
klient-wooacademy-denim-logo
klient-wooacademy-chantall-logo
referencie-wooacademy-trochu-inak

Naplánuj si konzultáciu s našimi profesionálmi.

grafik-wooacademy

Art Director – [grafika / fotky]

Roman_konzultacia

Senior social ads specialist – [social marketing]

facebook partner

Facebook marketing partner –  [social marketing]

seo-webináre-wooacademy

HEAD of SEO / web editor –  [weby/SEO]

Facebook hodnotenia.