SEO pre estetickú kliniku
Blogové články v kategórii „estetická medicína“ sú spracované na základe content gap analýzy. Tieto SEO články nie sú len informáciami pre čitateľov, ale aj strategickým nástrojom na získanie organickej návštevnosti, ktorú by inak mohli získať firmy z radov estetickej medicíny. Mojim cieľom je dominovať vo vyhľadávaní pre dôležité kľúčové slová v tejto oblasti a zároveň ukázať širokému publiku a konkurenčným SEO agentúram a SEO špecialistom moju prácu (v dobrom ich nahnevať).
Tieto články sa štandardne optimalizovali pre vyhľadávače, aby odpovedali na najčastejšie otázky a riešili konkrétne potreby potenciálnych klientov estetických kliník. Ani zďaleka sa nejedná o UGC ale na druhej strane ako PhD z molekulárnej biológie často píšem odborný SEO content na weby.
Strategickým vytváraním obsahu, ktorý je zároveň hodnotný pre čitateľov aj vyhľadávače, demonštrujeme našu schopnosť zvládnuť SEO a okradnúť traffic konkurencii a konkurencii našich klientov.
Ak sa vám obsah páči alebo by ste chceli taktiež marketingové služby pre váš business neváhajte ma kontaktovať.