Analýza kľúčových slov – workshop

Čo je analýza kľúčových slov a prečo sa zúčastniť:

Analýza kľúčových slov je rozsiahly excel dokument, ktorý obsahuje tisíce kľúčových slov a fráz, ktoré súvisia s vaším businessom, ktoré ľudia vyhľadávajú a ktoré prinášajú zákazníkov na váš web alebo eshop.

Výsledky analýzy kľúčových slov sú vizualizované a kategorizované podľa rôznych segmentov čo umožňuje v analýze ľahko filtrovať a vyberať zaujímavé dotazy a slová, ktoré slúžia k nasledujúcim aktivitám v online marketingu: 

  • tvorba obsahu (content marketing)
  • návrh štruktúry webu a eshopu (kategórie, filtre, architektúra stránky a podobne, nové landing page)
  • on-page optimalizácia stránok
  • tvorba PPC kampaní (reklamné texty a výber kľúčových slov)
  • linkbuilding

Analýza kľúčových slov je prvá vec, ktorú by ste mali mať pred tým ako sa začnete venovať SEO technikám a PPC reklame. Bez tohto strategického dokumentu je oveľa ťažšie, niekedy až nemožné zaradiť optimalizáciu pre vyhľadávače do online marketingovej stratégie. 

Dôvod je jednoduchý: “Majiteľ webu alebo eshopu pozná svoje produkty a predpokladá, že ľudia ich vyhľadávajú tak ako si myslím. To niekedy môže byť omyl a analýza odhalí čo ľudia vyhľadávajú, ako často, v ktorom mesiaci najviac a na aké kľúčové slová sa zamerať v prvom rade a s ktorými je šanca predbehnúť konkurenciu.” 

 

Čo obsahuje analýza kľúčových slov:

  • relevantné kľúčové slová a frázy k vášmu businessu
  • objemy vyhľadávania – priemerné aj v jednotlivých mesiacoch
  • konkurencie schopnosť jednotlivých kľúčových slov
  • kategórie, segmetny a filtre
  • Google CPC
  • kontingenčnú tabuľku
  • pozície webu na kľúčové slová
  • pozície webov konkurencie na kľúčové slová
  • Search Volatility (%)
  • vstupné stránky ku kľúčovým slovám a pozície v SERP


Pre  koho je kurz určený:

  • marketérov
  • marketingové agentúry
  • SEO špecialistov / webmasterov
  • správcov webov


Úroveň kurzu:

  • pre začiatočník a pokročilých SEO špecialistov, copywriterov aj marketingové agentúry

 

Pozri sa čo všetko za jeden deň stihneme:

  • získanie vstupných dát (dataset) – zber dát
  • data mining – pomocou Marketing Mineru vyťažíme zo vstupných dát ešte viac dát a potom aj metriky ako hľadanosť, konkurencia, landing page, pozície a podobne)
  • pomocou nástroja Open Refine očistíme kľúčové slová a dáme dokopy podobné 
  • Kategorizácia kľúčových slov – taktiež pomocou Open Refine a Excel
  • Finalizácia analýzy kľúčových slov
  • Navrhnutie stratégie a taktiky pre SEO a odporúčania pre optimalizáciu 

 

Teória:

  • S teóriou už nebudeme strácať čas a 6 hodín si pekne odmakáme, aby ste vedeli ako spraviť analýzy kľúčových slov bez problémov s nástrojom Marketing Miner, Open Refine a Excel a mohli sa konečne venovať “SEO Optimalizácii” (SEO – optimalizácia pre vyhľadávače)


Čo si pripraviť na online kurz:

  • budeš potrebovať notebook
  • Excel (výhoda, ale pri najhoršom postačí aj Google Sheet)
  • Open Refine – môžete si stiahnuť už doma : download Open Refine
  • Marketing Miner mať nutne nemusíte priamo na workshope – ukážeme si ako ho používať, získate zľavu 40% a za 15 € (po zľave na prvý mesiac) si bez problémov spravíte analýzu kľúčových slov pre váš projekt aj po kurze. Taktiež si ho môžete zakúpiť na kurze a naučiť sa ho používať priamo na workshope.

 

Akreditovaný lektor a SEO špecialista

RNDr. Milan Fraňo PhD.

SEO špecialista a web editor, co-founder wooacademy. ex Account & Sales Director v Google Partner digitálnej agentúre a Google Fotograf. Som SEO špecialista, tvorím weby a eshopy. Môj príbeh SEO špecialistu.

 

Čas a miesto:

 

o wooacademy

najlepšie hodnotená vzdelávacia inštitúcia pre online marketing a sales ⭐⭐⭐⭐⭐

akreditovaná vzdelávacia inštitúcia (jedna z 3 na Slovensku)

najlepšie školenia a konzultácie pre váš business

✅ akreditovaný lektori – každý lektor je uznávaný špecialista v svojej oblasti 

 

 

ak podporíš náš projekt zdieľaním, napíš nám a zašleme ti kupón na 10% zľavu