Vitaj udatný marketér!
Práve si sa dostal na blog o online marketingu od wooacademy. Nájdeš tu rady a návody na témy ako facebook marketing, WordPress, email marketing a mnohé ďalšie.

Čo je content marketing?
Čo je content marketing (content SEO) ✅ Relevantný obsah, marketingové aktivity (kampane) a meranie aktivít = ideálna kombinácia marketingu prosperujúcej firmy. SEO, budovanie značky, zvyšovanie autority a zvyšovanie konverzií sú oblasti v ktorých je potrebný content marketing a teda tvorba obsahu. Pozrime sa detailnejšie čo je content marketing a content SEO. autor článku: RNDr. […]

Koľko ľudí vie zasiahnuť reklama a SEO na Slovensku (marketingová matematika)
Marketingová matematika ✅ koľko ľudí zasiahne reklama a SEO na Slovensku “Musíte zasiahnuť 1 milión ľudí a získať databázu minimálne 100 000 kontaktov. Inak nemá zmysel podnikať a môžete to rovno zabaliť.” Anonymní “špecialisti”. Matematika v marketingu je pomerne jednoduchá a veľmi ľahko si môžete vypočítať odhadované publikum a potenciálnych zákazníkov pre vaše produkty […]

História Google Street View
História Google Street View História Google Street View začala 25. mája 2007, kedy Google prišiel s prvým vydaním virtuálnej prehliadky ulíc 5. miest v USA. Google Street View sa rýchlo rozšíril do všetkých kútov sveta a všetkých zariadení. V roku 2010 sme z ulíc prešli priamo do reštaurácií, hotelov a miestnych obchodov v podobe Indoor […]

Ako vytvoriť karusel (carousel) príspevok na Facebooku?
Ako vytvoriť karuselový (carousel) príspevok na Facebooku? Keď som sa rozhodla napísať návod ako vytvoriť karuselový príspevok na Facebooku, brala som to za “rýchlovku”. Som totiž zvyknutá na to, že na Facebooku nie vždy všetko funguje ako má a teda keď nemôžem vytvoriť karusel jednou cestou, idem na to inou. Pre väčšinu ľudí, ktorí […]


Ako kontaktovať Facebook podporu
Ako kontaktovať Facebook podporu (návod pre biznis účty) Stalo sa vám niekedy, že vám Facebook zablokoval reklamný účet alebo že neprešla platba za reklamy napriek tomu, že všetko máte správne nastavené? Niekedy je na chybe Facebook. Či už sa jedná o technické problémy na ich strane alebo o botmi nesprávne zhodnotenie, že porušujete pravidlá Facebooku […]

Ako založiť Facebook Business Manager (návod)
Ako založiť Facebook Business Manager (návod) Facebook Business Manager je nástroj od Facebooku a slúži na spravovanie Facebook stránok, Instagram účtov, reklamných účtov, Facebook pixelov, katalógov, ľudí a partnerov a pod… Vďaka nemu máte jednoduchý prístup k faktúram za mediálny budget, viete spravovať viacero reklamných účtov a využívať pokročilé nástroje analytiky. Pokiaľ teda sa teda […]



Kurzy Facebook a Instagram marketingu – ktorý si vybrať
Pokiaľ si neviete rady s výberom vhodného školenia, tento článok je pre vás ako stvorený. Vznikol totiž práve pre to, aby vám výber čo najviac zjednodušil.

Ako inštalovať a nastaviť WP Rocket (odporúčané nastavenia)
Ako inštalovať a nastaviť WP Rocket – zrýchlenie webu ⏳ (odporúčané nastavenia) ✅ ⏳ Klikneš na stránku a čakáš, čakáš, stále čakáš – 10 sekúnd ubehlo a nič. Nie je to frustrujúce ? Ak je to vaša stránka tak frustrácia stúpa. Pozrite sa na ukážku a výsledky z integrácie WP Rocket. Skutočne zrýchlil web? Áno, […]

SEO metriky (ktoré by mal sledovať každý)
SEO metriky – pre každého ✅ SEO je pre väčšinu online projektov veľká neznáma a niektoré agentúry k tomu nepomáhajú a mistifikujú SEO výsledky v svoj prospech ? Overte si výkon a výsledky v SEO jednoducho s dostupnými nástrojmi. Týchto pár SEO metrík by ste mali sledovať aby ste vedeli na čom v SEO ste […]

Rýchlosť webu a SEO (never všetkému čo sa hovorí)
Rýchlosť webu a SEO ✅ (neverte všetkému čo sa hovorí) Veľa ľudí si myslí, že rýchlosť webu je “silný” a dôležitý SEO faktor. Ak aj vás trápi rýchlosť webu a ste zvedavý aký vplyv bude mať rýchlosť na vaše organické pozície v Google (SEO) určite si nenechajte újsť tento článok, v ktorom sa dozviete, že […]

SEO pre malé firmy – ako získať zákazníkov z organiky
SEO tipy pre malé firmy – ako získať zákazníkov z organiky ✅ Snažíte sa získať viac objednávok a znížiť výdavky na reklamu? Odpoveď je SEO. Vďaka postupom SEO, ktoré učíme aj na našich kurzoch sme dosiahli, že najväčší podiel nákupov na webe je zo SEO a povedomia o firme. Naše postupy aplikujú veľké ale aj […]

Aj obuvník chodí bosý – sales blbosť
Aj obuvník chodí bosý -⚠️ sales blbosť pre ovce⚠️ originálne myšlienky, ktoré ste si doteraz (možno) neuvedomili Poznáte to aj vy? Chcete od špecialistu alebo firmy, aby vám vysvetlili, prečo to na ich webe vyzerá hrozne, prečo ich reklamy nemajú dobré výsledky a ich jediné vysvetlenie, prečo im nefunguje to čo ponúkajú za […]

Aktualizácia pluginov a WordPressu (ako a prečo)
Aktualizácia pluginov a WordPressu – ✅ako a prečo aktualizovať ✅ Ani jeden web, ktorý vytvoril Milan Fraňo z wooacademy sa “nerozpadol” po aktualizácii pluginov alebo WordPressu. “Odovzdávam 2-4 weby/eshopy mesačne a nikdy s nimi zákazníci nemali problém pri aktualizácii webu – či už som im to robil ja v rámci platenej správy webu alebo […]

Ako pridať Google Analytics do WordPress stránky
✅ Nezbierate dáta o návštevnosti webu? Chyba. Pridajte Google Analytics na web ešte dnes. Overený postup krok-po-kroku ✅

Interné prelinkovanie pre SEO (ako na to 2020)
Interné prelinkovanie pre SEO – ako na to v 2020 Interné odkazy sú jedným z hodnotiacich faktorov SEO. Nie sú až také dôležité ako spätné odkazy, ale taktiež pridávajú v SEO plusové body vášmu webu. Ak viete ako správne linkovať stránky a vytvoriť “peknú” a logickú štruktúru webu, Google vás odmení vyššími pozíciami aj […]

Ako napísať zavináč na klávesnici (win + mac)
Ako napísať na klávesnici zavináč @ a hashtag # – win + mac Na našich workshopoch často používame 2 klávesy a často účastníci riešia kde ich nájdu a ako ich napíšu. Jedná sa o # a @. Hashtag alebo mriežka # # na Windows SK klávesnica – Pravý Alt + x = # […]
![Ako propagovať udalosť na Facebooku [2020] Ako propagovať udalosť na Facebooku [2020]](https://wooacademy.sk/wp-content/uploads/2020/03/ako-propagovat-udalost-na-facebooku-wooacademy.png)
Ako propagovať udalosť na Facebooku [2020]
Vytvorili ste udalosť na Facebooku a radi by ste získali odpovede? Nastaviť reklamu na získanie záujemcov je pomerne jednoduché, prečítajte si postup ako na to.

Ako vyzerá SEO spolupráca a koľko stojí
Ako vyzerá SEO spolupráca, čo môže priniesť a koľko stojí To, že SEO predáva, dá sa merať a má zmysel sa mu venovať už vie väčšiny prevádzkovateľov online projektov. Čo je menej známe je postup spolupráce, konkrétne kroky optimalizácie, cena a očakávania. Poďme sa pozrieť čo všetko SEO obnáša. OBSAH: SEO taktika Analýza […]

Marketingová konzultácia zadarmo
Marketingové konzultácie ✅ ZADARMO ✅ Konzultácia slúži na vyriešenie vašich problémov v online marketingu! Stále nie sú výsledky ako si predstavujete? Na konzultácii odhalíme slabé miesta vašej stratégie a okamžite navrhneme riešenie, ktoré funguje. Nebudeme vás ohurovať zbytočnými rečami a odbornými výrazmi. Pozrieme sa na web, SEO, kampane alebo celkové smerovanie brandu a posunieme váš […]

SEO ranking faktory 2020: Fakty a mýty
SEO ranking faktory 2020: Fakty ✅ a Mýty❌ Google nám pred rokmi naznačil, že posudzuje pri hodnotení webu viac ako 200 faktorov. Je ich skutočne 200? Ktoré to sú? Čo sú SEO mýty a čo fakty? Čo má zmysel riešiť v SEO v roku 2020 si povieme v článku. Ak sa vám tieto fakty a […]

Online SEO webinár 2020 (zadarmo)
Online SEO webinár pre začiatočníkov 2020 (✅ zadarmo ✅) S neziskovou organizáciou JA Slovakia spolupracujeme už takmer 2 roky v rámci dobrovoľnej pomoci s online marketingom. Pomohli sme už s : vytvorením virtuálnej prehliadky mentoringom v rámci cvičných firiem JA Slovakia SEO auditom Návrhom kľúčových slov a mnohým ďalším 🙂 V rámci spolupráce […]

Bezplatné fotobanky – fotky na web zadarmo
Bezplatné fotobanky – kde získať fotky na web zadarmo Na workshope WordPress pri tvorbe webu často riešime, kde získať fotky na web v dobrej kvalite, aký rozmer majú mať, aký má byť alt popis a podobne. V tomto články si ukážeme, kde nájdete fotky na svoj web zadarmo. Obsah: Free fotobanky Platené fotobanky

Migrácia / duplikovanie WordPress webu bez znalosti databázy
Ako duplikovať / migrovať WordPress web ? Migrácia alebo duplikovanie webu na inú doménu patrí k častým úkonom s ktorým sa stretnete pri tvorbe webu. Ako to spraviť aby všetko fungovalo aj bez znalosti výrazov ako FTP alebo databáza, sa dozviete v tomto článku. Obsah: Prečo migrovať web na inú doménu Ako migrovať […]

Ako pridať SSL certifikát na web zadarmo
Ako pridať SSL certifikát na web zadarmo SSL certifikát zadarmo sa volá Let’s Encrypt a najbežnejšie ho získate od vašej hostinvej spoločnosti zadarmo (bežne ho nájdete v admine svojho hostingu). Keď si ho aktivujete v hostingu, je nutné ho vložiť do webu (aktivovať / inštalovať) – na web sa nepridá automaticky po aktivácii u […]

Ako pridať Heureka feed do eshopu – woocommerce
Ako pridať Heureka feed do eshopu cez Booster WooCommerce Dlho som na produktové feedy používal free pluginy, ktoré nie vždy fungovali ako mali a v niektorých sa nedali feedy custom upravovať. Pre vytvorenie a sfunkčnenie prepojenia s Heureka a vytvorenie Heureka feed som použil riešenie Booster WooCommerce, ktoré je jednoduché a má v […]

Ako zistiť akú tému používa WordPress stránka
Ako zistiť aké CMS, tému a pluginy používa konkurencia Bežným “kúzelníckym trikom” tvorcov webov a SEO špecialistov je zistenie : aké CMS využíva web akú tému má nainštalovanú WordPress stránka aké pluginy používa WordPress stránka aký hosting využíva web stránka

Ako vybaviť elektronické colné vyhlásenie zadarmo
Ako vyplniť elektronické colné vyhlásenie bez toho aby ste museli platiť DHL poplatky Objednali ste si tovar z Číny alebo inej krajiny a zásielka skončila v colnom sklade DHL odkiaľ vám chodia automatické správy o poplatkoch a skladnom, ktoré musíte zaplatiť? Stalo sa nám to isté a preto zdieľame článok, ktorý vám dúfam pomôže […]

Analýza kľúčových slov – ako na to a kde začať
Analýza kľúčových slov, všetko čo potrebujete vedieť Analýza kľúčových slov je prvým a základným krokom pre optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO). Bez analýzy sa len veľmi ťažko robí SEO a niečo optimalizuje. Je to optimalizácia naslepo. Čo je analýza kľúčových slov Je to excel dokument, ktorý obsahuje vyčerpávajúci zoznam kľúčových slov a fráz, podľa ktorých […]

Ako pridať nový článok zo starého (WordPress Themify)
Ako pridať nový článok duplikáciou starého – WordPress Themify (video návod) “Pri tvorbe webu dávam dôraz aj na vytvorenie šablóny na mieru pre blogové články a nevyužívam default nastavenie WordPressu pre vizuál článkov. To znamená, že každý web, ktorý vytvorím vyzerá inak. Pridávanie článkov preto obsahuje jednu malú fintu, ktorá zabezpečí, že všetky články […]

Enhanced eCommerce pre woocommerce (jednoduchý návod)
Enhanced eCommerce pre woocommerce (jednoduchý návod) Trápite sa s meraním konverzií vášho e-shopu vo WordPress woocommerce cez Enahanced eCommmerce funkciu v Google Analytics? Pozrite si tento jednoduchý návod cez plugin, ktorý vyrieši všetky vaše problémy s trackovaním objednávok. Obsah Zapnutie Enhanced eCommerce v Google Analytics Inštalácia pluginu pre Enhanced eCommerce vo WordPresse Nastavenie pluginu […]

Kľúčové slová v názve domény (SEO taktika?)
Kľúčové slová v názve domény – funguje táto “SEO taktika” aj v 2020/21? ✅ Google má úplne jasno, čo sa týka kľúčových slov v názve domény a ich vplyv na SEO. John Mueller, webmaster spoločnosti Google diskutoval o tom, či sú kľúčové slová v názve domény stále dôležité a jeho vyjadrenia, hoci nie sú až […]

Správa webovej stránky
Koľko stojí správa webovej stránky a čo to obnáša? “Web si dokáže spravovať každý! Dlho som bol toho zástancom a presadzoval som tento názor. Dnes už som iného názoru. Vytvoril som desiatky webových stránok a videl som ako desiatky týchto stránok boli zničené ich neodbornou správou.” Koľko stojí správa webovej stránky? Cena správy webovej […]

Čo je favicon
Čo je favicon? Favicon – (obľúbená ikonka) ikonka spojené s webovou stránkou, ktorá sa zobrazuje v záložkách prehliadačov vedľa adresy webu. Načo je favicon dobrý? Keď si ukladáte záložky v prehliadači, je veľmi náročné až priam nemožné sa podľa názvu vrátiť k uloženým stránkam v záložkách. Sám som strávil hodiny hľadaním záložky, ktorú som […]

Podľa čoho sa zobrazuje vaša lokálna firma na Google – (GMB faktory)
Podľa čoho sa zobrazuje vaša lokálna firma na Google – (GMB faktory) Lokálna firma, local business, GMB, všetky tieto označenia patria bezplatnej službe Google s názvom Google My Business (po slovensky Google Moja Firma) a súvisia s local SEO. Čo robiť, ak sa váš lokálny business nezobrazuje vo výsledkoch vyhľadávania v local packu alebo v […]

Workshop SEO vs. Kurz SEO
Workshop SEO vs. Kurz SEO od wooacademy Ak váhate či prísť na “kurz SEO” alebo “SEO workshop” a neviete si vybrať, prečítajte si tento článok v ktorom si ukážeme rozdiel a zistíte, ktorý z týchto podujatí bude mať pre vás väčší zmysel. Rozdiel mezdi kurzom a workshopom v skratke Kurz (2 hodiny) je školenie […]

Ako vymazať recenziu na Google (2019/2020)
Ako vymazať recenziu na Google – 5 krokov pre odstránenie negatívnej recenzie Zákazníci si pred návštevou lokálnej firmy, kúpou služieb alebo produktov pozerajú recenzie o vašej firme na Google. Čo robiť, ak má vaša miestna firma na Google negatívne recenzie? Negatívne recenziu na Googli (Google My Business) alebo sociálnych sieťach sú veľmi populárne medzi […]

Moje obľúbené pluginy pre WordPress
Moje obľúbené (free) pluginy na WordPress Podľa pluginov, ktoré sú nainštalované vo WordPresse, sa dá veľa odhaliť o špecialistovi, ktorý robil web. Moja zásada je používať čo najmenej pluginov a pripravil som prehľad, ktoré pluginy používam a ako bonus pluginy, ktoré sa často používajú, ale sú často krát na webe zbytočné.

Google Maps API nefunguje (Themify)
Google Maps API nefunguje (Themify) Používate na WordPresse tému Themify, Divi alebo akúkoľvek inú a nefunguje vám Google Maps API, ktoré už máte pridané do webu? Stále zobrazuje Austráliu ? Skúste tento postup pravdepodobne pomôže (ale len ak už máte projekt a API na webe). Choďte do Google API Console: otvorte Cloud Console: https://console.cloud.google.com […]

Ako vyzerá fakt dobrý SEO článok
Ako vyzerá fakt dobrý SEO článok? “Článok na webe z pohľadu SEO špecialistu sa väčšinou veľmi líši od predstavy copywritera o dobrom SEO článku,” RNDr. Milan Fraňo, PhD. – SEO špecialista

Čo je SEO optimalizácia (kompletná definícia 2019)
Čo je “SEO optimalizácia” – kompletná definícia Definícia SEO optimalizácie (kompletná) Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO optimalizácia je zlé pomenovanie ale vyhľadávanejšie) je technika online marketingu zameraná na zvýšenie organickej návštevnosti webovej stránky tým, že sa bude vo vyhľadávači zobrazovať na vyššej pozícii v SERP (Search Engine Result Page) – stránke s výsledkami vyhľadávania, najlepšie na […]

Ako vybrať font na web (2019)
Ako vybrať font na web

WordPress SEO plugin Rank Math (Yoast Killer ? )
WordPress SEO plugin Rank Math (Yoast Killer ? )

Google obrázky – Image SEO (základy)
Google obrázky – Image SEO (základy) “Nepodceňujte SEO obrázkov a môžete ľahko predbehnúť konkurenciu.” Milan Fraňo, PhD. – Google Trusted Photographer autor článku: RNDr. Milan Fraňo, PhD. – SEO špecialista – web editor – co-founder najlepšie hodnotenej vzdelávacej akadémie ⭐⭐⭐⭐⭐ Obsah: Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) Google obrázky – SEO obrázkov Ako robiť SEO pre obrázky […]


Ako vytvoriť fan page na Facebooku- krok za krokom
Ako vytvoriť fan page na Facebooku v 2020 – krok za krokom

Základy SEO: Čo je Local SEO
Základy SEO: Čo je Local SEO Lokálne SEO je dôležité! Faktom je, že 46 % všetkých vyhľadávaní na Google je lokálnych. To znamená dve veci. Jednou je, že pri takom podiele lokálneho vyhľadávania si nemôžete dovoliť vynechať túto časť SEO, lebo vás nikto nenájde. Druhou je, že 46% z nás bežne hľadáme najbližšiu benzínku, najlepšiu kaviareň, […]

Joomla na tvorbu webov – výhody a nevýhody
Joomla na tvorbu webov – výhody a nevýhody Pokročilejší WordPress, menší „strašiak“ ako Drupal. Tak by sme mohli definovať Joomlu. Nie je to skript šitý na mieru začiatočníkom, ale priemerne technologicky zdatný človek si s Joomlou poradí. Jeho užívateľské prostredie nie je až také jednoduché ako pri spomínanom WordPresse, nie je to však až také zložité. […]


5 systémov pre tvorbu webových stránok bez programovania
Webová stránka je v tomto storočí nevyhnutnou súčasťou firemnej identity každej spoločnosti. Či už na nej prezentujete svoje služby, produkty alebo ich aj predávate. Malé firmy majú však často problém s rozpočtom na jej vytvorenie, keďže cena vytvorenia od profesionálov sa hýbe od stoviek až po tisícky eur. Tu prichádza možnosť skúsiť vytvoriť niečo samostatne, na vlastnú […]

Church Analytics
Church Analytics (www.churchanalytics.com) je pomerne mladý nástroj. Oproti Google Analytics, hotjar alebo Clicky je oveľa jednoduchší. Jednoduchší však neznamená horší. Church Analytics poskytuje elegantné a užívateľsky prístupné rozhranie.Skúsený marketér si po vyskúšaní určite povie, že vývojári vedeli, čo robia keď vytvárali Church Analytics. Výhody V nástroji sa nachádzajú len tie najpodstatnejšie features, to však neznamená, že […]

Clicky
Ďalším nástrojom z rady najlepších je Clicky (www.clicky.com). Google Analytics zbiera dáta najmä v číselnej podobe, hotjar vás zase informuje o aktivite na webe najmä v grafickej podobe pomocou tzv. heatmaps alebo tepelných máp. V prípade nástroja Clicky môžete mať všetko v jednom. A ešte niečo naviac. To, že budete môcť zistiť návštevnosť, dobu zotrvania užívateľa na webovej stránke už ani nie […]

Matomo (Piwik)
Pre väčšinu ľudí, ktorí sa v orientujú v marketingu bude znieť povedomejšie názov Piwik. Spoločnosť však prešla niekoľkými zmenami a jednou z najzásadnejších je aj zmena názvu na Matomo (https://matomo.org/). Výhody Výhodou Matoma je, že je open-source, čo znamená, že si môžete do veľkej miery nástroj prispôsobiť (respektíve programátor) vašim potrebám. Ďalšou, častou zanedbávanou výhodou je fakt, že v Matome […]

Hotjar
Oproti Google Analytics funguje hotjar (www.hotjar.com) na inom princípe. Zatiaľ čo ekvivalent od Googlu funguje na princípe číselných hodnôt, preklikov a podobne, výstupy z hotjar sú grafické. Hotjar je skvelým nástrojom, ktorý rýchlo odhalí základné problémy, ktoré na stránke vznikajú. Všetky podstatné informácie a návod, ako nainštalovať hotjar na váš web nájdete na oficiálnej webstránke: www.hotjar.com Výhody […]

Google Analytics
Google Analytics (www.google.com/analytics/) je najznámejší a jeden z najpoužívanejších nástrojov na meranie aktivity na webových stránkach. Jeho najväčšou výhodou je, že je zadarmo. Za používanie všetkých služieb, ktoré analytický nástroj od Google ponúka, neplatíte nič. Čo sa funkcionalít týka, škála je naozaj veľmi široká. Google Analytics ponúka veľa informácií, ktoré vám pomôžu pri zefektívňovaní vášho podnikania alebo […]

Prehľad nástrojov pre webovú analytiku
Webová analytika je pre mnohých neznámy pojem. Množstvo ľudí prevádzkujúcich rôzne typy webových stránok sa webovou analytikou príliš nezaoberá alebo nevie, na čo a ako používať nástroje pre webovú analytiku. Nástroje pre webovú analytiku vám však pomôžu zefektívniť vaše podnikanie, môžete sa z nich dozvedieť veľmi užitočné informácie, napríklad: čo ľudí na webe zaujíma čo ľudí naopak […]

WooCommerce
WooComerce (www.woocommerce.com) je jednou z možností ako vytvoriť e-shop svojpomocne (prečítajte si článok – prehľad riešení pre e-shopy). Nejedná sa ani tak o systém, ako o plugin, ktorý môžete pridať do svojho WordPress webu, a teda ho môžete integrovať už do existujúcich stránok. Jedná sa o pretavenie jednoduchosti a prehľadnosti WordPress prezentačných webov do e-shopov. Výhody S týmto pluginom vytvoríte e-shop od […]

E-shop na mieru
Pri výrobe e-shopu máte viacero možností (prečítajte si článok – prehľad riešení pre e-shopy). Buď si vyrobíte e-shop pomocou dostupných platforiem alebo si dáte vyrobiť e-shop na mieru. Vyrábať si e-shop v už existujúcich platformách totiž môže niesť rôzne nevýhody, ako napríklad to, že ak máte nejaké špeciálne požiadavky, nemusí sa vám ich podariť implementovať do […]

Shopify
Pri Shopify (www.shopify.com), rovnako ako pri iných platformách (prečítajte si článok – prehľad riešení pre e-shopy), hovoríme o ďalšej veľmi frekventovane používanej platforme na vytvorenie internetového obchodu. Ponúka množstvo výhod, ktoré vám uľahčia život internetového predajcu, nájdu sa však aj chybičky, ktoré by mohli byť vylepšené. Výhody Ako už bolo spomenuté, Shopify je veľmi používaná […]

PrestaShop
PrestaShop je jednou z najpoužívanejších platforiem pre e-shopy. Pokiaľ sa pozeráme na ovládanie webu z pohľadu začiatočníka, PrestaShop je tá správna voľba. Jednoduché a prehľadné intuitívne ovládanie pochopíte aj bez znalosti programovania. Už po chvíľke používania budete mať pocit, že ste prostredie PrestaShopu používali týždne. (takto vyzerá administračný panel) Výhody Veľkým plusom je široká komunita, v ktorej sa […]

OpenCart
OpenCart (www.opencart.com) môžeme prirovnať k Android systému a také Magento môžeme pomenovať ako iOS systém. Tí, ktorí sa do mobilných telefónov vyznajú, hneď vedia čo máme na mysli. Pre ostatných je tu vysvetlenie. OpenCart je systém, ktorý sám o sebe v bezplatnej verzií neponúka toľko funkcionalít ako spomínané Magento, môžeme sa k jeho funkciám veľmi rýchlo a ľahko dopracovať, keďže je […]

Magento
Magento (magento.com) je veľmi obľúbená a často používaná platforma pre e-shopy (prečítajte si článok – prehľad riešení pre e-shopy). Jedná sa o skript, ktorý je na rozdiel od PrestaShopu, vhodný pre stredné veľké a veľké e-shopy. Daň za túto kapacitu, respektíve rozšíriteľnosť sú však vysoké požiadavky na kapacitu serveru. Výhody Hlavnou doménou Magenta je široké spektrum funkcionalít. Samozrejmosťou […]

Prehľad dostupných riešení pre e-shopy
Každý chce mať e-shop. Predstava vlastného príjmu, vlastného biznisu, ktorý bude šliapať len online, je veľmi lákavá. Produkt máte, na stole biznis plán. Ako však takýto e-shop vybudovať? Treba si uvedomiť, že za každým internetovým obchodom stojí veľké množstvo riadkov kódu, hodiny práce dizajnérov a nervov konečného spotrebiteľa. Prestashop, WooCommerce, Shopify či e-shop na mieru? Ktoré […]

SEO On-Page
SEO On-Page Cieľ SEO stratégie je každému jasný. Dostať sa na 1. miesto vo vyhľadávači Google na určité kľúčové slová. Na dosiahnutie tohto cieľa musíte mať vymakaný web, ktorý Google Boti a ich tajné algoritmy milujú. Jednoduché nie? Faktory SEO On-Page Google nikomu nepovie, aké faktory uprednostňuje a čo treba robiť, aby ste boli na […]

Ako tvoriť content marketing?
V súčasnosti je veľmi ťažké presadiť novú značku, spoločnosť či uviesť novú službu alebo produkt na trh. Majitelia spoločností preto musia uvažovať nad marketingom a stratégiou predaja oveľa viac ako tomu bolo v minulosti. Reklamné agentúry ponúkajú širokú škálu laicky povedané postupov, ktoré posunú značku vyššie. Jednou z nich je content marketing. Čo je content marketing? Presná definícia content […]

Čo je SEO Off-Page
SEO Off-Page je súčasť SEO, ktoré nerobíte priamo na vašej stránke. Jednoducho povedané, sú to všetky odkazy a prepojenia mimo vašej stránky, ktoré dovedú návštevníkov na vašu stránku. SEO Off-Page zahŕňa: budovanie spätných odkazov (link building) sociálne siete lokálne SEO Rozdiely SEO On-Page a Off-Page Pri SEO On-Page robíte všetko, čo je vo vašich silách, […]

Čo je content marketing a na čo vám poslúži?
Predstavte si, ako by vyzeral Internet bez obsahu. Prázdny. Ako vyprahnutá púšť. Asi by postrádal zmysel, však? Ľudia by netrávili hodiny surfovaním po Internete, ale napríklad rozhovormi so svojimi deťmi. Obsah je však to, čo tvorí Internet. Vďaka nemu si viete sami diagnostikovať rakovinu (toto je samozrejme vtip, v žiadnom prípade nevyužívajte google na samodiagnostiku) […]

Čo je Black SEO ?
Čo je Black SEO alebo Black Hat SEO? Súbor praktík a postupov, ktoré sa používajú na zvýšenie pagerank (pozície stránky) vo vyhľadávaní, ktoré porušujú zmluvné podmienky vyhľadávacích nástrojov. História Názov Black Hat SEO vznikol z westernoviek. Záporáci alebo bad guys boli Black HAT, a tí dobrí White HAT. V digitálnej dobe sú Black HAT označovaní […]

6 výhod facebook marketingu
1. Vaši zákazníci tvoria facebook Veľa majiteľov firiem si myslí, že jeho zákazníci sa na facebooku nenachádzajú. Touto predstavou trpia väčšinou majitelia B2B firiem (firma pre firmu- napríklad výroba súčiastok pre elektro). Nemusí to však byť tak. Veď aj firmy tvoria ľudia. Firmy nie sú firmy, ale ľudia. Aj objednávanie súčiastok pre firmu musí spraviť […]

Čo je PageRank
PageRank (Page Rank) Súvisí so SEO optimalizáciou. Je to algoritmus, ktorý hovorí o dôležitosti webových stránok v súvislosti s okolitými stránkami. Dôležitosť stránky sa počíta matematickými funkciami, ktoré sledujú hypertextové odkazy stránok, ktoré na seba vzájomne odkazujú. Okrem počtu hypertextových odkazov (spätných odkazov) sa počíta aj ich kvalita. Google používa algoritmus Page Rank na hodnotenie […]

Facebook marketing
Pokiaľ ste ešte do svojej marketingovej stratégie nezaradili aj facebook, mali by ste urobiť čím skôr. Ochudobňujete totiž svojich fanúšikov o možnosť spojiť sa s vami na mieste, kde sa oni sami vyskytujú. Ako prekonať odpor? Patríte k tým, ktorí stále odolávajú ošiaľu menom faceboook? Neznášate facebook a ani nechcete byť na facebooku? Je to samozrejme len a len vaša […]

5 tipov ako na neodolateľný newsletter
Túžite po tom, aby newsletter od vás ľudia radi prijímali, otvárali ich a vykonávali požadované akcie? Môžete začať s týmito piatimi radami a určite posuniete svoje newslettre na vyššiu úroveň. 1. Ujasnite si cieľ Ako prvé si musíte ujasniť, čo chcete emailom dosiahnuť. Pokiaľ to neviete, tým, že pošlete newsletter nič nedosiahnete. Posielanie emailov bez cieľa nemá zmysel. […]

Čo je SEO ?
Čo je SEO ? “Optimalizácia pre vyhľadávače alebo SEO – Search Engine Optimalization, je technika online marketingu zameraná na zvýšenie organickej návštevnosti stránky.” Pozrite si aj kompletnú definíciu SEO. SEO Výraz, s ktorým sa stretáva každý, kto vlastní alebo spravuje web. SEO je anglická skratka pre Search Engine Optimalization. Slovenský preklad je optimalizácia pre vyhľadávače. “SEO […]

5 dôvodov prečo email marketing
Nerobíte email marketing? Zo skúseností viete, že konverzie neprinášal? Na vine nebol email marketing, ale email. Precízne prepracovaná email marketingová stratégia môže priniesť vyššie konverzie za menšie peniaze ako napríklad google reklama. Emailová komunikácia je totiž omnoho intímnejšia ako napríklad remarketing. Naučte sa preto oslovovať svojich potenciálnych zákazníkov emailami, ktoré budú viesť ku konverziám. […]

Posielajte emaily správnym ľuďom v správnom čase
Prečo je tak dôležité posielať tie správne emaily, tým správnym ľuďom v tom správnom čase? Email hrá dôležitú úlohu najmä v druhej časti nákupného cyklu klienta, pri pretavení potenciálnych klientov na nových zákazníkov a pri starostlivosti o existujúcich zákazníkov. Opäť treba vychádza z modelu see-think-do-care. Základné rozdelenie publika SEE– relevantné najširšie publikum. Vašim prvým krokom je prilákať ľudí na […]

5 tipov ako segmentovať emailové adresy
V predchádzajúcom článku sme si vysvetlili, prečo je tak dôležité posielať tie správne emaily tým právnym ľuďom a v tom správnom čase. Ako to však docieliť? Jedna vec je nastaviť automatizované emaily, ktoré sa budú posielať v závislosti od správania zákazníkov. Čo však robiť, keď okrem automatizovaných emailov chceme posielať z času na čas aj bulletin? Segmentujte! Čo znamená segmetnácia? […]

Ako vytvárať skupiny v MailChimp
Pre úspešný email marketing je dôležité uvedomiť si, že vaši klienti sú rozdielni a podľa toho im prispôsobiť emaily. Dobrým spôsobom ako na to, je vytvoriť skupiny – tzv. Groups. Tento článok je návodom ako vytvoriť skupiny v MailChimp. Svoje kontakty môžete rozdeliť na základe záujmov a preferencií. Skupiny v MailChimp sú zároveň dobrým základom pre segmetnáciu. […]

6 jednoduchých spôsobov ako získať emailové adresy
Email marketing je veľmi silný marketingový nástroj. Bez databázy emailových adries to však nejde. Ako získať emailové adresy? Existuje niekoľko skutočne jednoduchých spôsobov. Na úvod vám chcem poradiť, aby ste emailové adresy nekupovali. Posielať emailové reklamy ľuďom, ktorí o vás nikdy nepočuli a o vás vôbec nestoja, nie je najlepšia reklama pre vašu firmu. Ak si myslíte, že […]

4 najčastejšie chyby, keď ide o email marketing
Máte vybudovanú skvelú email marketingovú stratégiu, no bojíte sa, že ste na niečo zabudli? Človek je tvor omylný a často sa stáva, že na veľmi zásadné veci zabudneme, ani nevieme ako. V tomto článku som zhrnula 4 najčastejšie chyby, ktoré by mali zároveň na vaše marketingové snaženie najzásadnejší dopad. 1. Email nie je optimalizovaný pre mobilné zariadenia […]

Registrácia MailChimp krok za krokom
Radi by ste začali používať MailChimp, no neviete ako začať? Či už vás trápi jazyková bariéra alebo technická náročnosť alebo jednoducho nemáte čas všetko študovať, napísala som pre vás podrobný návod, ktorý vám pomôže nie len s nastaveniami MailChimp, ale aj vytvárať a posielať newslettre, segmentovať zoznam emailových adries a čítať a vyhodnocovať analytiku. Najprv si však musíte v MailChimp […]

Čo je email marketing?
Email marketing je jedným z najmocnejších a najnepochopenejších nástrojov vo svete marketingu vôbec. Napriek tomu, že si emaily posielame už viac ako 40 rokov a takmer každá firma využíva toto médium, málokto dokáže robiť email marketing správne. Chcete robiť email marketing správne a efektívne? Ako prvé si definujeme čo je email marketing v skratke, v ďalších […]