Prečo sa zúčastniť workshopu Facebook marketing pre začiatočníkov?

Toto školenie je pre úplných začiatočníkov, ale aj pre tých, ktorí sa chcú zdokonaliť v správe svojej Facebook stránky. Mnoho ľudí ani len netuší, aké kreatívne príspevky je možné vytvárať vo Facebook Fan Page a čo sa s nimi dá dosiahnuť. Ako si prispôsobiť vzhľad stránky a ako si vytvoriť obchod na Facebooku

Ako vyhodnocovať čo sa na vašej Facebook stránke deje a ako plánovať príspevky. Akú stratégiu zvoliť a ako rozbehnúť svoj biznis na Facebooku. Ako vytvárať súťaže tak, aby ste dodržiavali pravidlá Facebooku.

Školenie Facebook marketing pre začiatočníkov je zamerané najmä na prácu s organickými príspevkami a prácu s Facebook stránkou.

Na školení si všetko vyskúšate priamo vo svojich účtoch. Vytvoríte si svoju prvú Facebook stránku, ak ju ešte nemáte, nastavíte všetko čo je potrebné, vyskúšate si všetky formáty príspevkov, ktoré Facebook ponúka, a pozrieme sa aj na analytiku a vysvetlíme si, ako čítať analytiku a aké závery z nej vyvodiť. 

Pozor, obmedzená kapacita 5 miest.

Osnova

Úvod

  • Prehľad sociálnych sietí, kedy sa ktoré hodia
  • Zaujímavé príklady komunikácie na Facebooku zo zahraničia
  • Ako vybudovať svoj biznis vďaka Facebooku a prípadové štúdie
  • Biznis na Facebooku
  • Rozdiel medzi profilom, biznis stránkou, skupinou a známou osobnosťou na Facebooku

Facebook biznis stránka

  • Zakladáme Facebook business page
  • Nastavenia Facebook stránky a Messengera 
  • Kvalita stránky
  • Podmienky a pravidlá Facebooku
  • Prispôsobenie vzhľadu Facebook stránky
  • Obchod na Facebooku

Príspevky

  • Úvod do organických príspevkov (komu sa ukazujú moje príspevky a pod…)
  • Vytváranie všetkých formátov príspevkov na FB (fotoalbum, karuzel, video prezentácia, pracovná ponuka, event, ponuka, live stream, instant experience, videá a pod….)
  • Ako robiť súťaže na Facebooku a na čo si dať pozor
  • Práca s komentármi
  • Predstavenie, nastavenie a práca v Creator Studio
  • Stratégia a plánovanie príspevkov
  • Grafika – ako si pomôcť, keď nie sme grafici, kde hľadať a upravovať obrázky

Brand Collabs Manager

  • Influenceri a práca v Brand Collabs Manageri

Analytika

  • Upozornenia
  • Štatistiky
  • Vysvetlenie metrík (sledovatelia, fanúšikovia, dosah, prekliky, impresie a pod…)
  • Praktické úlohy (vyvodzovanie záverov zo štatistík)
  • Vytváranie reportu

Mobilná aplikácia

  • Mobilná aplikácia pre prácu s Facebook Pages a práca v nej

Reklamné kampane

  • Úvod do reklamných kampaní

 

Pre  koho je workshop určený:

  • majiteľov, online marketérov, projektových manažérov e-shopov a online projektov

  • pre každého, kto potrebuje zviditeľniť svoj biznis na Facebooku

  • pre budúcich social špecialistov

 

Úroveň workshopu:

  • začiatočník/mierne pokročilý

 

Čo si doniesť na workshop:

  • notebook a prihlasovacie heslá do tvojho Facebooku
  • môžeš si priniesť jedlo aj pitie, na školení ale občerstvenie bude zabezpečené (kávička je samozrejmá)

 

Kto sa o vás postará?

RNDr. Michaela Gallee

“Spoluzakladateľka WooAcademy. Špecializuje sa na sociálne siete, najmä na výkonnostné aj brandové kampane na Facebooku a Instagrame. Spravuje kampane pre veľké módne značky, pre automobilový priemysel aj pre slovenské média. Úspešne pomáha rozbiehať aj úplne nové a neznáme značky, práve vďaka skvele nastavenej social stratégii.”

 

Čas a miesto:

 

ak podporíš náš projekt zdieľaním, napíš nám a zašleme ti kupón na 10% zľavu