Stalo sa vám niekedy, že vám Facebook zablokoval reklamný účet alebo že neprešla platba za reklamy napriek tomu, že všetko máte správne nastavené? Niekedy je na chybe Facebook. Či už sa jedná o technické problémy na ich strane alebo o botmi nesprávne zhodnotenie, že porušujete pravidlá Facebooku (pri zablokovanom reklamnom účte – deje sa to častejšie ako by bolo príjemné :)).
Pokiaľ máte nejaké problémy a potrebujete sa spojiť s Facebook podporou priamo napr. cez messenger, tu je návod, ako na to. Myslite však na to, že komunikácia so supportom prebieha v angličtine, pokiaľ nie ste v tomto jazyku úplne doma, bude pre vás užitočnejšie komunikovať s podporou cez email.
Kontaktovanie Facebook podpory cez messenger
Kliknite na facebook.com/business/help. Zatiaľ neklikajte na žiadnu z uvedených možností, zaujíma vás „Find answer or contact support“ – kliknite na „Get Started“.
2. Vyberte si požadovanú oblasť, ktorú chcete prebrať s Facebook podporou. Pokiaľ máte napríklad problém:
- s nepovolenými reklamami alebo so zablokovaným účtom, zneužitím alebo napadnutím Facebook stránky či reklamného úču, vyberajte Policy & Account Security
- so zamietnutou alebo neúspešnou platbou, vyberajte Billing & Payments
- so zlučovaním Facebook stránok alebo so zmenou názvu Facebook stránky, vyberáte Business Pages
- s nepovolenými reklamami alebo s nastaveniami reklamného účtu, vyberajte Ad Management Tools
- s editovaním alebo vytváraním reklám či publík, vyberáte Ads
- s analytikou alebo Facebook pixelom, vyberáte Measure & Improve Results
3. V ďalšom kroku už môžete priamo kliknúť na možnosť „Chat with representative„. Vďaka tejto voľbe sa spojíte s Facebook podporou priamo cez messenger.
Niekedy sa môže stať, že Facebook podpora je maximálne vyťažená a nikto zo supportu nie je k dispozícii. V takom prípade môžete buď počkať alebo napísať do supportu email. Ja by som vám však odporúčala počkať, kým bude niekto zo supportu k dispozícii, cez chat sa problémy riešia omnoho rýchlejšie ako cez email.
Pokiaľ sa vám podarilo kliknúť na „Chat with representative“, ostáva vám už len vyplniť ďalšie údaje a po vytúženom kliknutí na button „Začať čet„ si otvorte svoj messenger a čakajte, kým vás niekto z podpory kontaktuje.
Takto to vyzerá, keď sa spojíte s podporou cez messenger.
Záver
- Prajem vám veľa úspešne vyriešených problémov a hladký priebeh komunikácie 🙂
- Ak sa vám článok páčil a bol pre vás užitočný, neváhajte ho zdielať na Facebooku alebo o ňom povedať známym.
- Ak sa chcete dozvedieť viac o online marketingu vyberte si niektorý z našich kurzov a workshopov v Bratislave.
Teším sa na vás na kurzoch alebo konzultáciách.
Neviete si s tým sami poradiť?
Pokiaľ si neviete poradiť sami s kontaktovaním Facebook podpory, odblokovaním účtu, nastavením pixelu, overením domény ale akýmikoľvek inými vecami v rámci Facebooku, Instagramu alebo webu a SEO, neváhajte nás kontaktovať a využiť naše platené služby, ktoré vyriešia vaše problémy.
➡️ Marketingová konzultácia so špecialistami⬅️
Pre nacenenie služieb neváhajte písať na: info@wooacademy.sk