Ako propagovať udalosť na Facebooku [2020]
Vytvorili ste udalosť na Facebooku a radi by ste získali záujemcov? Nastaviť reklamu na získanie záujemcov je pomerne jednoduché, prečítajte si postup ako na to.
1. Prejdite do Business Managera a vyberte v menu Správcu reklám (Ads Manager)
2. Začnite vytvárať reklamu kliknutím na zelený button “vytvoriť”
3. Vyberte cieľ “Interakcia”
4. Ďalej vyberte cieľ “odpovede na podujatia”
5. Pokračujte do ďalšieho kroku a definujte publikum. V časti rozpočet a rozvrh ponechajte optimalizáciu doručovania na “Odozva na udalosť”.
6. Nezabudnite nastaviť rozpočet a počiatočný a konečný dátum, aby vám kampaň na Halloweenský event nebežala až do Vianoc Pokračujte do ďalšieho kroku.
7. Teraz už vytvárate vizuál reklamy. Najskôr vyberte event pre svoju reklamu kliknutím na pole “udalosť”.
8. Facebook automaticky natiahne údaje z eventu, vám ostáva už len upraviť obrázok a napísať pútavý text.
Aj takto môže vyzerať vaša reklama na Facebook udalosť.
9. Keď máte všetko nastavené, kliknite na “Potvrdiť” a máte HOTOVO Jednoduché, však?
Záver
- Ak sa vám článok páčil a bol pre vás užitočný, neváhajte ho zdielať na Facebooku alebo o ňom povedať známym.
- Ak sa chcete dozvedieť viac o online marketingu vyberte si niektorý z našich kurzov a workshopov v Bratislave.
Teším sa na vás na kurzoch alebo konzultáciách.
ak podporíš náš projekt zdieľaním, napíš nám a zašleme ti kupón na 10% zľavu na naše ďalšie kurzy a workshopy (aj online)
O autorovi
RNDr. Michaela Gallee
RNDr. Michaela Gallee
“Spoluzakladateľka WooAcademy. Špecializuje sa na sociálne siete, najmä na výkonnostné aj brandové kampane na Facebooku a Instagrame. Spravuje kampane pre veľké módne značky, pre automobilový priemysel aj pre slovenské média. Úspešne pomáha rozbiehať aj úplne nové a neznáme značky, práve vďaka skvele nastavenej social stratégii.”