Church Analytics
Church Analytics (www.churchanalytics.com) je pomerne mladý nástroj. Oproti Google Analytics, hotjar alebo Clicky je oveľa jednoduchší. Jednoduchší však neznamená horší. Church Analytics poskytuje elegantné a užívateľsky prístupné rozhranie.Skúsený marketér si po vyskúšaní určite povie, že vývojári vedeli, čo robia keď vytvárali Church Analytics.
Výhody
V nástroji sa nachádzajú len tie najpodstatnejšie features, to však neznamená, že nemôžete sledovať váš web podrobne. Pre tých, ktorí s webovou analytikou len začínajú, môže byť Church Analytics ideálnym riešením.
Najväčšou doménou je vzhľad. Naozaj veľmi pekné UI (User Interface) osloví každého používateľa hneď pri prvom preklikávaní Church-u. Dizajn sa nesie v príjemnej minimalistickej zeleno-bielej kombinácií, kedy opäť opomenieme fakt, že nenájdete žiadne zbytočné prvky, ktoré by vás otravovali a znepríjemňovali vám prácu.
Poskytuje množstvo funkcií, ktoré v súčasnosti nie sú k dispozícii v službe Google Analytics – napríklad sledovanie údajov v reálnom čase pre všetky metriky alebo integráciu s inými službami, ako sú Bit.ly, Twitter a Feedburner.
Nevýhody
Church Analytics je platený nástroj, poskytuje však aj bezplatnú verziu. Čo sa týka cenového nastavenia, všetko je veľmi individuálne. Webové stránky nástroja (www.churchanalytics.com) sú však takisto veľmi prehľadné a nebudete mať problém doklikať sa k cenníku behom niekoľkých sekúnd.
Na výber je niekoľko variant: free, pulse plus, basic, full. Balík Free je zdarma, pri balíku pulse plus si zaplatíte 25 dolárov mesačne, balíček Basic vás vyjde na 50 dolárov mesačne a Full na 75 dolárov mesačne. Minimálne za skúšku stojí určite free verzia, pri ktorej si Church určite obľúbite a možno budete zvažovať aj kúpu jednej z platených atlernatív.