Prečo sa zúčastniť workshopu Facebook a Instagram reklamné kampane?

Pokiaľ ste doteraz len boostovali príspevky na Facebooku alebo Instagrame, vyhadzovali ste peniaze do záchoda 🙂 Reklamné kampane sa totiž netvoria z vašich príspevkov na Facebooku alebo Instagrame, vytvárajú sa v Ads Managerovi a od príspevkov majú poriadne ďaleko (alebo by mali mať :)). 

Naučte sa robiť kampane poriadne. Príďte na celodenné praktické školenie, na ktorom si založíte pod vedením skúsenej lektorky Business Manager vo svojom vlastnom účte, prepojíte si s ním všetky svoje Facebook biznis stránky, Instagram biznis účty, vytvoríte si reklamný účet a vyskúšate všetky možné typy reklám.

Prakticky si vytvoríte reklamy na zvyšovanie povedomia, na messengerovú komunikáciu, na generovanie potenciálnych zákazníkov (formulárové kampane), reklamu na získavanie odpovedí na podujatie, na získavanie fanúšikov a omnoho viac…. Ukážeme si aj, ako si vytvoriť jednoduché video pre reklamu a ako vytvoriť kampaň s dynamickou kreatívou.  Pozrieme sa aj na analytiku a vysvetlíme si, ako správne čítať výsledky z kampaní.

Pozor, obmedzená kapacita 5 miest.

 

Osnova školenia

Úvod 

  • Rozdiel medzi organickými príspevkami a platenými kampaňami
  • Možnosti sponzorovania príspevkov na Instagrame a Facebooku

Business Manager

  • Zakladanie Business Managera
  • Predstavenie Business Managera, funkcionality a ako sa v prostredí orientovať
  • Pridávanie Facebook stránky a Instagram biznis profilu do Business Managera
  • Zakladanie reklamného účtu
  • Pridávanie ďalších osôb do Business Managera

Princípy platených kampaní

  • Hierarchia kampaní, reklamých skupín a reklám
  • Vytváranie kampaní cez Business Managera
  • Výber a vysvetlenie cieľov 
  • Výber správneho publika, lokality a podrobného cielenia
  • Umiestnenie reklamy 
  • Rozvrh doručovania reklám
  • Optimalizácia doručovania reklamy
  • Vizuál a kreatíva kampaní

Vytváranie reklám

  • Vytváranie reklamy pre dosah
  • Vytváranie reklamy pre zvyšovanie povedomia o značke
  • Vytváranie reklamy pre návštevnosť
  • Vytváranie reklamy pre získavanie interakcií s existujúcimi príspevkami na Facebook a Instagram stránke
  • Vytváranie reklamy pre získavanie fanúšikov
  • Vytváranie reklamy pre získavanie odpovedí na podujatia
  • Vytváranie reklamy pre zhliadnutia videí
  • Vytváranie reklamy pre messengerovú komunikáciu
  • Pre získavanie potenciálnych zákazníkov cez Facebook formuláre

Pokročilé kampane

  • Úvod do kampaní zameraných na konverzie
  • Úvod do kampaní zameraných na katalógový predaj

Publiká

  • Vytváranie publík (remarketingové zoznamy ľudí, ktorí interagovali s vašou FB alebo IG stránkou alebo s eventom na Facebooku)

Kreatíva kampaní 

  • Nahadzovanie reklamy s dynamickou kreatívou
  • Ako na jednoduché video- reklamy priamo v Business Managerovi
  • Ako vybrať správne formáty pre reklamy
  • Ako využiť platenú databázu Shutterstock úplne zadarmo pri vytváraní kampaní 

Analytika

  • Vysvetlenie základných metrík 
  • Aké metriky sledovať pri jednotlivých cieľoch
  • Praktické úlohy, ktoré vás naučia čítať, vyhodnocovať a vyvodzovať správne závery z výsledkov

Pre  koho je workshop určený:

  • majiteľov, online marketérov, webmasterov a projektových manažérov e-shopov a on-line projektov
  • každému, kto potrebuje nakopnúť svoj biznis
  • každému, kto chce zlepšiť výkonnosť kampaní, zvýšiť ROAS a nevyhadzovať peniaze za reklamu do záchoda

Úroveň workshopu:

  • mierne pokročilý

Čo si doniesť na workshop:

  • notebook a prihlasovacie heslá do Facebooku a Instagramu
  • bankovú kartu pre nastavenie platieb na Facebooku

Kto sa o vás postará?

RNDr. Michaela Gallee

“Spoluzakladateľka WooAcademy. Špecializuje sa na sociálne siete, najmä na výkonnostné aj brandové kampane na Facebooku a Instagrame. Spravuje kampane pre veľké módne značky, pre automobilový priemysel aj pre slovenské média. Úspešne pomáha rozbiehať aj úplne nové a neznáme značky, práve vďaka skvele nastavenej social stratégii.”

Čas a miesto:

Referencie