Techniky priameho predaja

Prečo sa zúčastniť kurzu Techniky priameho predaja?

Obchodných manažérov a reprezentantov majú všetky svetové firmy (Google, HP, Microsoft, Amazon, Facebook, Apple, Walmart, VW a ďalšie). V malých firmách túto pozíciu často zastrešuje CEO/riaditeľ alebo marketingový tím. Predaj, vyjednávanie a uzatváranie obchodov a zmlúv s novými aj dlhoročnými klientmi majú svoje vlastné princípy. Keď sa ich naučíš a stanú sa tvojim návykom, s istotou nebudeš mať problém vyhľadať príležitosti a využiť ich na získanie objednávok, zmlúv a kvalitných leadov. Techniky predaja sú využiteľné v business aj osobnom živote.

Pozor, obmedzená kapacita 10 miest.

 

Čo sa naučíš:

  • Priamy predaj vo svete
  • Selfbranding predajcu v psychológii predaja
  • Stanovenie osobných cieľov v predaji
  • Reč tela, verbálna a neverbálna komunikácia
  • Time manažment vs. fuck-up manažment v predaji
  • Dohodnutie stretnutia (Cold Call a Dood2Door techniky)
  • Spoznaj (kľúčového) súpera (prospekting a profilácia zákazníka)
  • Efektívny obchodný rozhovor
  • Ako zaujať prezentáciou
  • Zvládanie námietok (najčastejšie námietky a odpovede)
  • “Už konečne podpíš” alebo Psychológia uzavretia obchodu
  • Zvládanie reklamácií a upsell
  • Starostlivosť o zákazníka
  • Najbizarnejšie príklady z praxe sales online marketing

 

Pre  koho je kurz určený:

  • online marketérov
  • predajcov
  • team leaderov
  • každého, kto chce komunikovať a vystupovať na vysokej úrovni a zvládať bežné nástrahy komunikácie a vyjednávania

 

Úroveň kurzu:

  • začiatočník/mierne pokročil

 

Čo si doniesť na kurz:

    • môžeš si priniesť notebook, zošit, písacie potreby
    • môžeš si priniesť vlastné jedlo aj pitie, občerstvenie však bude k dispozícii aj priamo na kurze
    • prezentácia a online podpora samozrejmosť

 

Kto sa o vás postará?

RNDr. Milan Fraňo PhD.

Bývalý Account & Sales Director (Head of Sales) v Premium Google Partner digitálnej agentúre

Čas a miesto:

Referencie