Cart
wooacademy logo marketing
kurzy a školenia online marketing
Cart
  • Kurzy a školenia
  • Rady a návody
  • Lektori
  • Služby
    • Express marketingové služby
  • Referencie
  • Kontakt
5 tipov ako na neodolateľný newsletter
25022018

5 tipov ako na neodolateľný newsletter

Túžite po tom, aby newsletter od vás ľudia radi prijímali, otvárali ich a vykonávali požadované akcie? Môžete začať s týmito piatimi radami a určite posuniete svoje newslettre na vyššiu úroveň.

1. Ujasnite si cieľ

Ako prvé si musíte ujasniť, čo chcete emailom dosiahnuť. Pokiaľ to neviete, tým, že pošlete newsletter nič nedosiahnete. Posielanie emailov bez cieľa nemá zmysel. Predtým ako sa rozhodnete email poslať, položte si nasledujúce otázky: „Čo je cieľom emailu?“ Je to vyplnenie formuláru, stiahnutie e-booku, prihlásenie sa na webinár alebo predaj produktu? Neposielajte newsletter len preto, aby ste sa pripomenuli.

Príklad z praxe:

Janka je spisovateľka a má vlastný blog. Emaily posiela preto, aby svojich fanúšikov upozornila na nový obsah na stránke. Jej cieľom je zvyšovať návštevnosť na webe a povedomie o sebe.

Dušan má predajňu ojazdených automobilov. On posiela emaily, v ktorých vyzýva ľudí, aby sa prihlásili na skúšobnú jazdu. Pre Dušana je cieľom pritiahnuť nových potenciálnych zákazníkov do svojej predajne.

Aký je váš cieľ?

2. Personalizujte

Nebojte sa oslovovať svojich zákazníkov menom. Predtým však dôsledne prejdite svoju databázu kontaktov a uistite sa, že máte správne vyplnené meno pri emailových adresách. Opravte malé písmená a dávajte pozor na to, či meno v emaile koreluje so zadaným menom. Dôležité je oslovovať ľudí krstným menom, je to omnoho príjemnejšie, pokiaľ samozrejme nie ste exekútor alebo právnik, ktorý potrebuje osloviť svojich zákazníkov omnoho formálnejšie.

Meno môžete pridať do predmetu, do emailu, do samotného textu správy, dokonca aj do CTA („Call to action button“= tlačidlo, ktoré vyzýva k akcii).

Príklad z praxe:

Monika vložila tablet do košíka bez toho, aby dokončila nákup. Obchod jej pošle pripomínajúci email s výzvou na dokončenie nákupu. Eva navštívila pred mesiacom kaderníctvo u Laury. Teraz jej prišiel email s výzvou na ďalšie strihanie s CTA, ktoré obsahuje priamo jej meno.

newsletter3. Segmentujte

Nie je nič horšie ako posielanie hromadných emailov. Preto segmentujte svoje kontakty. Čo to znamená? Rozdeľte ich do skupín podľa nákupného cyklu, podľa pohlavia, podľa veku, podľa produktov, ktoré kupujú, podľa všetkých parametrov, ktoré o nich viete. Tak sa nestane, že pošlete nerelevantný hromadný email všetkým kontaktom, ktoré máte v databáze. Nemá zmysel posielať email s akciami na vaše produkty niekomu, kto navštevuje váš blog a nikdy neprejavil záujem o vaše produkty.

4. Máte príliš veľa cieľov naraz?

Neposielajte emaily, v ktorých sa snažíte toho naraz veľa povedať. Emaily, v ktorých máte umiestnených niekoľko výziev na akcie. U vašich klientoch nastane paralýza, keď takýto email otvoria. Čo to znamená? Keď ľudia majú veľa vecí na výber, nevyberú si ani jednu. Ich pozornosť je roztrieštená, nevedia kam kliknúť a nekliknú nikam. Preto posielajte email, v ktorom bude len jedna maximálne dve výzvy na kliknutie.

Príklad z praxe:

Prvý newsletter je veľmi bežný jav u marketérov. Jeden email poslaný všetkým kontaktom v databáze bez rozdielu a preplnený produktami. Je bežný, ale dojem z takéhoto emailu je otrasný. Druhý príklad newslettru je úplne rozdielny. Jeho dizajn je čistý a obsahuje iba jedno tlačidlo vyzývajúce k akcii.

newsletter5. Prinášajte hodnotu

Keď tvoríte a posielate emaily, myslíte na seba alebo na klientov? Má váš email pre vašich klientov zmysel? Prečo by sa mal vôbec zaoberať tým, čo robíte? Musíte poznať potreby vašich klientov. Hovoriť o ich problémoch, prinášať im riešenia, tipy, rady. Pokiaľ budete posielať emaily, ktoré vašim klientom pomôžu, budú ich otvárať, čítať a tešiť sa na ne. Splnený sen každého marketéra. Zamerajte sa preto na prínosy a výhody pre klienta.

Príklad z praxe:

Milan si stiahne e-book o tom, ako robiť efektívny email marketing- je logické mu poslať ďakovací email a výzvu na odber článkov. Nie je logické mu ponúkať kurz, keď si ešte ani e-book neprečítal.

newsletter

 

❤️ Nauč sa viac na kurzoch od wooacademy ❤️

  • - 22%javascript školenie bratislava

    Úvod do jazyka JavaScript 1 (školenie) ONLINE

    € 162.00€ 126.00

    Výber možností

  • - 22%workshop-google-ads-pre-pokrocilych

    Google Ads pre pokročilých ONLINE

    € 162.00€ 126.00

    Výber možností

  • - 19%workshop-adobe-lightroom-bratislava

    Adobe Lightroom ONLINE

    € 156.00€ 126.00

    Výber možností

  • - 22%workshop photoshop

    Adobe Photoshop pre začiatočníkov ONLINE

    € 162.00€ 126.00

    Výber možností

  • - 22%HTML tvorba webu školenie

    Programovanie webových stránok 1 (HTML + CSS) ONLINE

    € 162.00€ 126.00

    Výber možností

  • - 22%kurz-adobe-illustrator-bratislava

    Adobe Illustrator pre začiatočníkov ONLINE

    € 162.00€ 126.00

    Výber možností

  • - 19%workshop-analyza-klucovych-slov

    Analýza kľúčových slov ONLINE

    € 156.00€ 126.00

    Výber možností

  • - 15%workshop-reklama-na-linkedin

    Reklama na LinkedIn ONLINE

    € 136.00€ 116.00

    Výber možností

všetky školenia

Related Posts

5 dôvodov prečo email marketing

Email marketing

5 dôvodov prečo email marketing

Posielajte emaily správnym ľuďom v správnom čase

Email marketing

Posielajte emaily správnym ľuďom v správnom čase

5 tipov ako segmentovať emailové adresy

Email marketing

5 tipov ako segmentovať emailové adresy

Back To Top
wooacademy logo marketing
info@wooacademy.sk ♥ ďakujeme za návštevu, ste vítaní aj nabudúce ♥ by WooAcademy
  • Marketingové služby
    • Tvorba webovej stránky (weby a eshopy)
    • Virtuálne prehliadky Google
    • Správa Facebook a Instagram stránky a reklamných kampaní
  • Plagáty wooacademy
  • REPAS kurzy
  • GDPR
  • Informačná povinnosť
  • Obchodné podmienky
  • Možnosti Platby
  • Možnosti Dopravy

Links

KONTAKT:

info@wooacademy.sk

0940 634 491

Aby sme vám zabezpečili čo najlepšie služby, používame k fungovaniu webu neškodné a anonymizované súbory cookies. nieViac infoSúhlasím

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Vždy zapnuté

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

SAVE & ACCEPT