Registrácia MailChimp krok za krokom
Radi by ste začali používať MailChimp, no neviete ako začať? Či už vás trápi jazyková bariéra alebo technická náročnosť alebo jednoducho nemáte čas všetko študovať, napísala som pre vás podrobný návod, ktorý vám pomôže nie len s nastaveniami MailChimp, ale aj vytvárať a posielať newslettre, segmentovať zoznam emailových adries a čítať a vyhodnocovať analytiku. Najprv si však musíte v MailChimp vytvoriť účet. Poďme na to!
Registrácia MailChimp
1. Kliknite na odkaz www.mailchimp.com
2. Na úvodnej stránke uvidíte tento text a button „Sign Up Free“ na ktorý kliknite:
3. Vyplňte svoj email (mailchimp email s výrazom „support“ nepodporuje, napríklad email typu support@vasafirma.sk, správny email by pre vás mohol byť: marienka@vasafirma.sk), vyplňte prihlasovacie meno a zvoľte heslo (pozor, heslo musí obsahovať malé písmená + veľké písmeno + číslo + znak, napríklad: Heslo8495*). Keď budete mať všetko vyplnené, kliknite na „Get Started“!
4. Teraz si skontrolujte svoju emailovú schránku, na email, ktorý ste zadali dostanete email od MailChimp. Jednoduchým kliknutím na tlačidlo „Activate Account“ aktivujete svoj účet. Je to na ochranu, aby MailChimp overil, že email patrí naozaj vám.
Takto bude vyzerať potvrdzujúci email, ktorý obdržíte:
5. Potvrďte, že nie ste robot kliknutím na tlačidlo „I´m Not A Robot“ (Nie som robot)
6. Nasleduje séria otázok, ako prvé vypíšete svoje prvé a druhé meno, potom kliknite na „Continue“ (Pokračovať).
7. Ďalej sa MailChimp pýta na názov a webovú adresu vašej. Po vyplnení kliknite na „Continue“.
8. Teraz od vás MailChimp pýta adresu vašej firmy. Nebojte sa údaje poskytnúť, nebudú zneužité. MailChimp vyžaduje všetky tieto údaje kvôli tomu, aby zamedzil spamerom spamovať. Po vyplnení kliknite na „Continue“.
9. Ďalej sa vás MailChimp pýta, či predávate niečo online (máte napríklad e-shop, ponúkate služby online alebo predávate info produkty). Ak áno, odporúčam odškrtnúť „Yes“, MailChimp vám pomôže s prepojením vášho systému s MailChimp. Pod tlačidlom „Continue“ sú príklady platforiem pre e-shopy, s ktorými sa vie MailChimp prepojiť (shopify, biggcommerce, magento, woocommerce). Po vyplnení kliknite na „Continue“.
10. Svoj účet môžete prepojiť s fanpage na facebooku alebo s twitterom. Je to užitočné, ak chcete svoje kampane publikovať aj na facebookovej stránke alebo na twitteri. MailChimp od vás toto prepojenie nevyžaduje, je to len na vás, či chcete svoj účet prepojiť. Ak ste hotoví, kliknite na „Continue“ (Pokračovať).