Workshop Facebook a Instagram marketing 2

Prečo sa zúčastniť workshopu Facebook Instagram ads pre pokročilých?

Tento celodenný workshop je pre tých, ktorí to myslia s Facebook a Instagram marketingom naozaj vážne a majú už skúsenosti s vytváraním kampaní v Ads Managerovi (Business Manager) a radi by svoje schopnosti posunuli o úroveň vyššie.

Na tomto školení si ukážeme ako vytvárať sety reklám pre testovanie a optimalizáciu, ako čítať analytiku a kde sa nachádzajú analytické dáta. Ďalej si vysvetlíme čo je Facebook pixel, na čo slúži a ako ho implementovať na váš web či e-shop. Ako nastaviť remarketing a aké sú možnosti cielenia cez remarketingové publiká. Nevynecháme ani Instagram a ukážeme si, ako vytvárať reklamy na Instagrame cez Facebook Ads Manager (Business Manager).

V praktickej časti si krok za krokom vytvoríte FB pixel, ktorý si prepojíte s vašim webom či e-shopom, naučíte sa ako vytvoriť remarketingové publiká a kampane zamerané na remarketing. Vyskúšate si aj vytváranie adsetov pre potreby testovania a optimalizácie, ukážeme si ako vyhodnocovať výsledky kampaní a vytvoríme kampane aj s dynamickými kreatívami. Zároveň sa pohráme s kreatívou a vy si vyskúšate, čo všetko v kampaniach dokážete vytvoriť. 

Pozor, obmedzená kapacita 5 miest.

Osnova

Úvod 

  • Všeobecné princípy pri vytváraní kampaní
  • Cieľ, umiestnenie, lokalita, publiká a kretíva platených kampaní

Remarketing

  • Princípy remarketingu
  • Nastavenie Facebook Pixelu pe remarketing
  • Princípy sledovania a označovania udalostí
  • Nastavenie Facebook udalostí 

Remarketingové zoznamy

  • Zoznam tých, čo interagovali s vašou Facebook a Istagram stránkou
  • Zoznam tých, čo odpovedali na podujatia
  • Zoznam tých, čo vám napísali správu cez messenger
  • Zoznam tých, čointeragovali s vašim videom
  • Zoznam tých, čo odpovedali na formulár pre potenciálneho zákazníka
  • Zoznam tých, čo interagovali s instant experience
  • Zoznam tých, čo navštívili vašu web stránku
  • Zoznam tých, čo navštívili konkrétnu url adresu na vašej webovej stránke
  • Zoznam tých, čo vložili produkt do košíka alebo vykonali inú aktivitu na vašej web stránke

Vytváranie podobných publík

  • Na základe Remarketingových zoznamov
  • Na základe Facebook pixelu

Pokročilé reklamy 

  • Vytváranie reklám s cieľom konverzia
  • Vytváranie viacerých reklamných skupín
  • Duplikovanie kampaní, reklamných skupín a reklám

Automatizovanépravidlá

  • Princípy automatizovaných pravidiel
  • Vytváranie základných automatizovaných pravidiel

Pokročilá analytika

  • Pochopenie metrík
  • Facebook Ads Reporting
  • Štatistiky publika
  • Facebook Analytics
  • Google Analytics
  • Praktické úlohy, na základe ktorých sa naučíte vyvodzovať z výsledkov relevantné závery

Pre  koho je workshop určený:

  • majiteľov, online marketérov, webmasterov a projektových manažérov e-shopov a on-line projektov
  • každému, kto potrebuje nakopnúť svoj biznis
  • každému, kto chce zlepšiť výkonnosť kampaní, zvýšiť ROAS a nevyhadzovať peniaze za reklamu do záchoda

Úroveň workshopu:

  • mierne pokročilý / pokročilý

Čo si doniesť na workshop:

  • notebook
  • prístupy do Facebooku a Instagramu
  • založený Business Manager a nastavené platobé možnosti pre vytváranie reklám 
  • prístupy do webu/e-shopu alebo Tag Managera

Kto sa o vás postará?

RNDr. Michaela Gallee

“Spoluzakladateľka WooAcademy. Špecializuje sa na sociálne siete, najmä na výkonnostné aj brandové kampane na Facebooku a Instagrame. Spravuje kampane pre veľké módne značky, pre automobilový priemysel aj pre slovenské média. Úspešne pomáha rozbiehať aj úplne nové a neznáme značky, práve vďaka skvele nastavenej social stratégii.”

Čas a miesto:

ak podporíš náš projekt zdieľaním, napíš nám a zašleme ti kupón na 10% zľavu