E-shopy
1/4 populácie Zeme ročne nakupuje online. Počet e-shopov stúpa a každý chce predávať online. Každý rok krachuje 1/4 e-shopov. Ako vytvoriť dobrý e-shop aby zarábal? V tejto sekcii sú rady a postupy, ktorými dokážete zvýšiť návštevnosť a funkčnosť e-shopu a tým zvýšiť zisky. Od vytvorenia jednoduchého e-shopu pre jeden produkt, až po globálny predaj tisícov produktov po celom svete.
Nezabudnite na krásny a funkčný web (a responzívny), majstrovsky nastaviť SEO, a samozrejme na ten pravý obsah na webe. Silným nástrojom pre e-shopy je email marketing a jednoznačne facebook marketing. Vo svete silnej konkurencie nezabúdajte aj na správne nastavené reklamy, pomôcť môže aj virtuálna prehliadka vašej kamennej predajne. A samozrejme všetko merajte a analyzujte.
- Ako podnikať online
- Content marketing
- E-shopy
- Email marketing
- Google analytics
- Marketingová agentúra
- Medicínske SEO
- Odborné SEO články
- Rakovina blog
- Referencie
- Sales
- SEO
- Social
- Veriaci – cieľová skupina marketingu
- Web
- Webová analytika
- wooacademy pluginy
- WordPress
- YouTube
- Zuby
Ako pridať SSL certifikát na web zadarmo
Ako pridať SSL certifikát na web zadarmo SSL certifikát zadarmo sa volá Let’s Encrypt a najbežnejšie ho získate od vašej hostinvej spoločnosti zadarmo (bežne ho nájdete v admine svojho hostingu). Keď si ho aktivujete v hostingu, je nutné ho vložiť do webu (aktivovať / inštalovať) – na web sa nepridá automaticky po aktivácii u […]
Ako pridať Heureka feed do eshopu – woocommerce
Ako pridať Heureka feed do eshopu cez Booster WooCommerce Dlho som na produktové feedy používal free pluginy, ktoré nie vždy fungovali ako mali a v niektorých sa nedali feedy custom upravovať. Pre vytvorenie a sfunkčnenie prepojenia s Heureka a vytvorenie Heureka feed som použil riešenie Booster WooCommerce, ktoré je jednoduché a má v […]
Ako zistiť akú tému používa WordPress stránka
Ako zistiť aké CMS, tému a pluginy používa konkurencia Bežným „kúzelníckym trikom“ tvorcov webov a SEO špecialistov je zistenie : aké CMS využíva web akú tému má nainštalovanú WordPress stránka aké pluginy používa WordPress stránka aký hosting využíva web stránka
Analýza kľúčových slov – ako na to a kde začať
Analýza kľúčových slov, všetko čo potrebujete vedieť Analýza kľúčových slov je prvým a základným krokom pre optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO). Bez analýzy sa len veľmi ťažko robí SEO a niečo optimalizuje. Je to optimalizácia naslepo.
Ako pridať nový článok zo starého (WordPress Themify)
Ako pridať nový článok duplikáciou starého – WordPress Themify (video návod) „Pri tvorbe webu dávam dôraz aj na vytvorenie šablóny na mieru pre blogové články a nevyužívam default nastavenie WordPressu pre vizuál článkov. To znamená, že každý web, ktorý vytvorím vyzerá inak. Pridávanie článkov preto obsahuje jednu malú fintu, ktorá zabezpečí, že všetky články […]
Enhanced eCommerce pre woocommerce (jednoduchý návod)
Enhanced eCommerce pre woocommerce (jednoduchý návod) Trápite sa s meraním konverzií vášho e-shopu vo WordPress woocommerce cez Enahanced eCommmerce funkciu v Google Analytics? Pozrite si tento jednoduchý návod cez plugin, ktorý vyrieši všetky vaše problémy s trackovaním objednávok. Obsah Zapnutie Enhanced eCommerce v Google Analytics Inštalácia pluginu pre Enhanced eCommerce vo WordPresse Nastavenie pluginu […]
WooCommerce
WooComerce (www.woocommerce.com) je jednou z možností ako vytvoriť e-shop svojpomocne (prečítajte si článok – prehľad riešení pre e-shopy). Nejedná sa ani tak o systém, ako o plugin, ktorý môžete pridať do svojho WordPress webu, a teda ho môžete integrovať už do existujúcich stránok. Jedná sa o pretavenie jednoduchosti a prehľadnosti WordPress prezentačných webov do e-shopov. Výhody S týmto pluginom vytvoríte e-shop od […]