Ako pridať Google Analytics do WordPress stránky
✅ Nezbierate dáta o návštevnosti webu? Chyba. Pridajte Google Analytics na web ešte dnes. Overený postup krok-po-kroku ✅
Webová analytika je spôsob,ktorý sa používa na získanie údajov o návštevnosti webu potrebných k zvýšeniu ziskov webovej stránky alebo eshopu.
✅ Nezbierate dáta o návštevnosti webu? Chyba. Pridajte Google Analytics na web ešte dnes. Overený postup krok-po-kroku ✅
Analýza kľúčových slov, všetko čo potrebujete vedieť Analýza kľúčových slov je prvým a základným krokom pre optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO). Bez analýzy sa len veľmi ťažko robí SEO a niečo optimalizuje. Je to optimalizácia naslepo.
Ako pridať nový článok duplikáciou starého – WordPress Themify (video návod) „Pri tvorbe webu dávam dôraz aj na vytvorenie šablóny na mieru pre blogové články a nevyužívam default nastavenie WordPressu pre vizuál článkov. To znamená, že každý web, ktorý vytvorím vyzerá inak. Pridávanie článkov preto obsahuje jednu malú fintu, ktorá zabezpečí, že všetky články […]
Koľko stojí správa webovej stránky a čo to obnáša? „Web si dokáže spravovať každý! Dlho som bol toho zástancom a presadzoval som tento názor. Dnes už som iného názoru. Vytvoril som desiatky webových stránok a videl som ako desiatky týchto stránok boli zničené ich neodbornou správou.“ Koľko stojí správa webovej stránky? Cena správy webovej […]
Church Analytics (www.churchanalytics.com) je pomerne mladý nástroj. Oproti Google Analytics, hotjar alebo Clicky je oveľa jednoduchší. Jednoduchší však neznamená horší. Church Analytics poskytuje elegantné a užívateľsky prístupné rozhranie.Skúsený marketér si po vyskúšaní určite povie, že vývojári vedeli, čo robia keď vytvárali Church Analytics. Výhody V nástroji sa nachádzajú len tie najpodstatnejšie features, to však neznamená, že […]
Ďalším nástrojom z rady najlepších je Clicky (www.clicky.com). Google Analytics zbiera dáta najmä v číselnej podobe, hotjar vás zase informuje o aktivite na webe najmä v grafickej podobe pomocou tzv. heatmaps alebo tepelných máp. V prípade nástroja Clicky môžete mať všetko v jednom. A ešte niečo naviac. To, že budete môcť zistiť návštevnosť, dobu zotrvania užívateľa na webovej stránke už ani nie […]
Pre väčšinu ľudí, ktorí sa v orientujú v marketingu bude znieť povedomejšie názov Piwik. Spoločnosť však prešla niekoľkými zmenami a jednou z najzásadnejších je aj zmena názvu na Matomo (https://matomo.org/). Výhody Výhodou Matoma je, že je open-source, čo znamená, že si môžete do veľkej miery nástroj prispôsobiť (respektíve programátor) vašim potrebám. Ďalšou, častou zanedbávanou výhodou je fakt, že v Matome […]
Oproti Google Analytics funguje hotjar (www.hotjar.com) na inom princípe. Zatiaľ čo ekvivalent od Googlu funguje na princípe číselných hodnôt, preklikov a podobne, výstupy z hotjar sú grafické. Hotjar je skvelým nástrojom, ktorý rýchlo odhalí základné problémy, ktoré na stránke vznikajú. Všetky podstatné informácie a návod, ako nainštalovať hotjar na váš web nájdete na oficiálnej webstránke: www.hotjar.com Výhody […]
Google Analytics (www.google.com/analytics/) je najznámejší a jeden z najpoužívanejších nástrojov na meranie aktivity na webových stránkach. Jeho najväčšou výhodou je, že je zadarmo. Za používanie všetkých služieb, ktoré analytický nástroj od Google ponúka, neplatíte nič. Čo sa funkcionalít týka, škála je naozaj veľmi široká. Google Analytics ponúka veľa informácií, ktoré vám pomôžu pri zefektívňovaní vášho podnikania alebo […]
Webová analytika je pre mnohých neznámy pojem. Množstvo ľudí prevádzkujúcich rôzne typy webových stránok sa webovou analytikou príliš nezaoberá alebo nevie, na čo a ako používať nástroje pre webovú analytiku. Nástroje pre webovú analytiku vám však pomôžu zefektívniť vaše podnikanie, môžete sa z nich dozvedieť veľmi užitočné informácie, napríklad: čo ľudí na webe zaujíma čo ľudí naopak […]